wtorek, 20 października 2009

DEZODORANT idealny





Dezodorant, zwykła rzecz. Lecz trudno się bez niego obejść...
Jeśli wyobrazisz sobie dezodorant idealny to jaki on jest?

Rzeczywiście skuteczny

Ale nie zaburza naturalnej fizjologii ciała

W żaden sposób nie podrażnia

Najlepiej bezzapachowy (bo źródłem ulubionego zapachu mogą być ulubione olejki eteryczne)

Oczywiście nie brudzi ubrania

Jest łatwy w użyciu

Tani i wydajny

Taki ideał nie istnieje?
Owszem istnieje! To dezodorant kryształ!

Jest rzeczywiście skuteczny - odkąd go poznałam nie używam innego,

Jest po prostu kawałkiem krystalicznej skały - amonowego ałunu - 100% minerałem bez ŻADNYCH dodatków. Jego działanie nie polega na blokowaniu pracy gruczołów potowych lecz na blokowaniu rozkładu bakterii potowych - przyczyny nieprzyjemnego zapachu,

To że nie podrażnia skóry nawet zaraz po depilacji również wypróbowałam osobiście, jest to fakt!

Absolutnie bezzapachowy i niebrudzący - warstewka którą pokrywa skórę jest
bezbarwna, nie pozostawia żadnego śladu,

Sposób użycia jest najprostszy na świecie: posmaruj nim umytą, mokrą skórę..,

Nie znam tańszego dezodorantu - jeden starcza na rok, a nawet dłużej....

4 komentarze:

  1. A gdzie taki "krystaliczy" dezodorant można kupić? Jak go "rozpoznać"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Np. ten widoczny na zdjęciu - już w niemal każdej aptece :) Ten akurat jest polski, najtańszy chyba na rynku, ale podobnych jest wiele. Po czym rozpoznać? Po składzie - Skład INCI: Ammonium Alum.

    OdpowiedzUsuń
  3. na mnie ani na moją koleżankę niestety nie działa ale pewnie dlatego że mamy za dużo toskyn w organizmie. W ogóle żaden naturalny na mnie nie działa, chyba ze na 3h. To też należy wziąć pod uwagę. Natomiast działa na mnie soda oczyszczona, nie hamuje pocenia a nie czuć zapachu potu.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy