poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Dlaczego i po co to wszystko?

Fascynuje i inspiruje mnie fakt, że zwykłe rzeczy których używasz na co dzień zmieniają jakość Twego życia. Potrafią Cię rozweselić, zachęcić, napełnić energią lub na odwrót, przygnębić, zniechęcić, obciążyć. Jesteśmy całością. Ściany domu w którym mieszkasz na prawdę nie są czymś oddzielnym od Ciebie. Podobnie dźwięki których słuchasz, przedmioty, ubrania czy coś tak osobistego jak kosmetyki którymi pielęgnujesz swoje ciało.

Jeśli jesteś bardzo silną osobą, możesz zmieniać nawet niekorzystne wibracje otoczenia, dostrajając je do własnego wzorca. Niemniej jednak otoczenie również wpływa na Ciebie i dostraja Cię do swojego wzoru. Jeżeli zależy Ci na pielęgnowaniu określonej jakości w życiu, korzystaj z tej prostej a niesłychanie silnej pomocy: wybieraj rzeczy codzienne spokrewnione z Twoją Prawdą.

Ponieważ sama potrzebuję wzmacniania mojej Prawdy, którą nieustannie tropie i w miarę możliwości realizuję, staram się stwarzać przyjazne dla niej otoczenie między innymi za pomocą rzeczy zwykłych. Na przykład kosmetyków. Odkąd zorientowałam się, jak wielkie znaczenie ma rzecz z pozoru tak znikoma, staram się dawać mojemu ciału i sobie całej, to co najlepsze.

Tak narodził się pomysł, aby dzielić się tymi kosmetykami, a także wiedzą o tym jak duże mają znaczenie, z innymi.

Założyłam sklep internetowy z kosmetykami, które cenię za to, że wprowadzają element harmonii do mojego życia i wspierają mnie na mojej drodze.

W moim sklepie zamieszczam informacje o samej idei, o tym jakie to ma znaczenie i dlaczego warto używać właśnie takich kosmetyków, które tam oferuję. Jednak, poniewaz pragnę dzielić się tą wiedzą w znacznie większym zakresie niż jest to w stanie pomieścić sklep, założyłam ten oto blog :)

1 komentarz:

  1. Obecnie - od paru lat - nie prowadzę już sklepu. Jednak zamiłowanie pozostało...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy